Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem technicznym klienta wewnętrznego i/lub zewnętrznego. Wymagana znajomość podstawowych zasad i procesów ITIL, szczególnie zarządzania incydentami. Wymagana zdolność do szybkiej i klarownej komunikacji w sytuacjach kryzysowych. Wymagana chęć działania, pozytywne podejście do rozwiązywania problemów. Wymagana zdolność do efektywnego zarządzania zespołem oraz komunikowania się z interesariuszami. Wymagana umiejętność nadzorowania i koordynowania działań zespołu. Wymagana umiejętność prowadzenia spotkań.
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 600 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach