Specjalista ds. Wsparcia IT


Specjalista ds. Wsparcia IT
Zakres obowiązków:
  • Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Wykonywanie zadań administracyjnych, monitorowanie i optymalizacja  systemów.
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych.
Wymagania:
  • Znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu IT.
  • Podstawy administracji Windows/Linux.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość sieci LAN/WAN (IPv4), konfiguracja urządzeń sieciowych.
  • Znajomość instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych.
  • Dobra znajomość angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Komunikatywność, asertywność.
Oferujemy:
  • Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.
  • Praca przy interesujących projektach.
  • Świetna atmosfera w zespole.
  • Pełen etat (umowa o pracę/zlecenie).
  • Elastyczne godziny pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty