Centrum Systemów Informatycznych ogłasza konkurs na stanowisko
Referent  I-wszej linii wsparcia IT                
                                 Miejsce pracy: Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5 / ul. Wóycickiego 1/3                
                            Zadania:
- Wsparcie użytkowników jako pierwsza linia pomocy technicznej (helpdesk)
 - Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń oraz przygotowywanie raportów z ich realizacji
 - Współpraca z jednostkami uczelni w zakresie utrzymania i rozwoju systemów IT
 - Tworzenie oraz aktualizowanie dokumentacji technicznej
 - Udział w planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych, także aplikacji zewnętrznych
 - Rozwój ogólnouczelnianych systemów informatycznych
 
Wymagania:
- Dobra znajomość systemów Windows i Active Directory
 - Podstawowa wiedza z zakresu systemów Linux (instalacja, konfiguracja)
 - Umiejętność montażu i konfiguracji sprzętu komputerowego
 - Znajomość zagadnień sieciowych (TCP/IP)
 - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i Microsoft 365
 - Doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych
 - Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i odporność na stres
 - Minimum rok doświadczenia w podobnej roli
 - Zdolność pracy zespołowej
 
Mile widziane:
- Znajomość MySQL
 - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej i kontakt z klientem
 
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
 - Udział w ciekawych projektach związanych z rozwojem IT
 - Pracę w zespole specjalistów z doświadczeniem
 - Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji technicznych
 - Udział w wyjazdach zagranicznych w ramach programu Erasmus+
 - Atrakcyjny fundusz socjalny, trzynastą pensję oraz nagrody jubileuszowe
 - Kameralne miejsce pracy w zielonym otoczeniu Lasu Bielańskiego
 
