Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/7061
OBOWIĄZKI:
Monitorowanie prawidłowego działania systemów informatycznych; przestrzeganie zasad/standardów cyberbezpieczeństwa; podejmowanie szybkich działań w celu rozwiązania problemówtechnicznych, reagowanie na awarie systemów/aplikacji, współpraca z działami wewnętrznymi w celu poznania genezy, błędu i ustalenia sposobu działania.Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 8 godzin/miesiąc.Miejsce wykonywania pracy: siedziba pracodawcy + inne miejsca wskazane przez pracodawcę, w tympraca zdalna.Godziny pracy: zgodnie z indywidualnie ustalonym rozkładem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: inżynier elektronik
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: 3 lata 3 msc. na stanowisku Starszy specjalista ds. technologii infrastruktury. Umiejętności: uczenie się i stały rozwój; doświadczenie w pracy w zespole; analityczne myślenie; znajomość programów: MSSQL Server (2016-), MS SQL Server Always ON, MS Azure SQL, PowerShell, Ansible, Windows servers and Active Directory, ServiceNow, Azure DevOps.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 244 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie