Insight Expert                
                                 Miejsce pracy: Warszawa, ul. Taśmowa 7a                
                            JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO:
- Wspieranie biznesu w podejmowaniu decyzji opartych na danych – od analizy wyników sprzedaży i zachowań konsumentów po rekomendacje strategiczne,
 - Analiza danych rynkowych i sprzedażowych (m.in. udziały rynkowe, dystrybucja, marża, trendy zakupowe, trackingów wizerunku marki sieci detalicznej, segmentacji nabywców/konsumentów, postrzeganie kategorii) oraz przekładanie ich na konkretne wnioski biznesowe,
 - Opracowywanie prezentacji biznesowych w oparciu o różnorodne źródła i raporty rynkowe,
 - Tworzenie i interpretacja badań ilościowych oraz umiejętne wykorzystanie wniosków z badań jakościowych,
 - Doradzanie biznesowi w wyborze kierunków badań i działań opartych na danych i insightach,
 - Współpraca z agencjami badawczymi – ustalanie celów, nadzór nad realizacją, weryfikacja jakości dostarczanych danych,
 - Partnerstwo z kluczowymi zespołami – konsultowanie decyzji i wspólne definiowanie kierunków działań.
 
DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
- Masz minimum 5 lat doświadczenia w analizie danych i badaniach rynku w branży FMCG (po stronie agencji, producenta lub firmy konsultingowej),
 - Samodzielnie prowadziłeś/aś zróżnicowane projekty analityczne i badawcze (planowanie, realizacja, rekomendacje) w branży FMCG,
 - Świetnie rozumiesz procesy sprzedażowe i rynkowe – potrafisz analizować dane z różnych źródeł (sprzedażowe, dystrybucyjne, konsumenckie, rynkowe) i przekładać je na insighty biznesowe oraz konkretne działania,
 - Masz doświadczenie w partnerowaniu biznesowi – potrafisz doradzać, argumentować i wspierać w podejmowaniu decyzji,
 - Cechuje Cię dokładność, samodzielność i nastawienie doradcze – widzisz w danych coś więcej niż liczby,
 - Swobodnie posługujesz się językiem angielskim w pracy z raportami i partnerami zewnętrznymi,
 - Jesteś proaktywny/a, wychodzisz z inicjatywą i terminowość to dla Ciebie priorytet,
 - Pracujesz samodzielnie i nie boisz się podejmować decyzji.
 
MAMY DLA CIEBIE: 
- Kluczową i samodzielną rolę w zespole, który łączy analitykę i badania w obszarze FMCG,
 - Możliwość realnego wpływu na decyzje biznesowe – Twoje rekomendacje będą słyszalne,
 - Zaufanie, przestrzeń do działania i dużą autonomię w pracy,
 - Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii analitycznych oraz ciągłe wsparcie w rozwoju kompetencji,
 - Umowę o pracę, stałe wynagrodzenie oraz premię roczną,
 - Hybrydowy system czasu pracy (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy zdalnej),
 - Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników,
 - Jesteśmy Sygnatariuszem Karty Różnorodności. U nas liczą się kompetencje, dlatego każdy ma równe szanse.
 
