Head of CRM

Grupa Advartis zapewnia klientom kompleksowe wsparcie, oferując pełen zakres usług z zakresu outsourcingu procesów biznesowych (BPO), doradztwa prawnego i podatkowego, audytu i konsultingu - wszystko w jednym miejscu. Pomagamy firmom na każdym etapie ich działalności - od założenia biznesu, poprzez bieżące funkcjonowanie, rozwój, optymalizację, transformację, aż po zakończenie działalności. Działamy w 3 krajach (Polska, Czechy, Słowacja), posiadamy 7 biur i zatrudniamy ponad 500 specjalistów. 

Head of CRM
Miejsce pracy: Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Zakres obowiązków: 

  • Projektowanie i wdrażanie funkcji CRM wspierających sprzedaż i obsługę kluczowych klientów
  • Współpraca z Dyrektorem Marketingu przy definiowaniu priorytetów w obszarze automatyzacji marketingu, kampanii i analityki leadów
  • Ciągłe doskonalenie podróży klienta i punktów styku w CRM na podstawie danych i opinii użytkowników
  • Wsparcie zespołów eksperckich i KAM w planowaniu pipeline’u, cross-sellingu i wzroście przychodów
  • Współpraca z działami wewnętrznymi, takimi jak sprzedaż, marketing, IT i obsługa klienta
  • Zapewnienie spójności funkcjonalności CRM z procesami klienta: od pozyskania po utrzymanie
  • Definiowanie i nadzór nad KPI oraz standardami raportowania CRM w całej organizacji
  • Organizacja szkoleń i dokumentacji użytkowej
  • Monitorowanie adopcji systemu, identyfikacja luk i wdrażanie usprawnień
  • Utrzymanie zgodności z RODO i nadzór nad danymi, uprawnieniami i zgodami marketingowymi. 

Wymagania: 

  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu CRM (najchętniej MS Dynamics)
  • Dogłębne zrozumienie procesu sprzedaży B2B, automatyzacji marketingu i procesu doradczego dla klienta
  • Doświadczenie we współpracy z różnymi działami (marketingu, sprzedaży, dostaw i obsługi klienta), celem dostosowania strategii CRM do celów biznesowych
  • Umiejętność łączenia potrzeb biznesowych z rozwiązaniami technicznymi
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz angielskiego
  • Znajomość przepisów dotyczących prywatności danych (np. RODO) i ich zastosowania w kontekście CRM i automatyzacji marketingu

Mile widziane: 

  • Znajomość Dynamics Marketing, Power BI, Power Automate
  • Doświadczenie w projektowaniu lejków marketingowych i segmentacji
  • Umiejętność integracji CRM z narzędziami (Outlook, LinkedIn, SharePoint)

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z sektora usług profesjonalnych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system premiowy uzależniony od wyników
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
  • Komfortowe biuro w prestiżowym kompleksie Towarowa22 przy rondzie Daszyńskiego
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
  • Pracę w zgranym i wspierającym się zespole
  • Opiekę medyczną w sieci Enel-Med
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
  • Kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach. 
Nasze biura:

Podobne oferty