Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: min. 8 miesięcy doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku pracy w sektorze analityka ds wsparcia klientów; umiejętności: bardzo dobra obsługa MS Office (Excell); Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne; Logiczne i analityczne podejście do rozwiązywania problemów; Pewność siebie i swoboda w przeprowadzaniu obliczeń arytmetycznych; Doskonałe umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania czasem; znajomość języków obcych: angielski, chiński, poziom znajomości: j angielski komunikatywny, j. chiński zaawansowany. Pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków obcych certyfikatami.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 200 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie